Згодна з артыкулам 2 Закона Рэспублікі Беларусь» Аб рэкламе " (далей – Закон) сацыяльная рэклама – рэклама правоў, якія ахоўваюцца законам інтарэсаў або абавязкаў арганізацый або грамадзян, здаровага ладу жыцця, мер па ахове здароўя, бяспекі насельніцтва, сацыяльнай абароне, прафілактыцы правапарушэнняў, ахове навакольнага асяроддзя, рацыянальным выкарыстанні прыродных рэсурсаў, развіццю беларускай культуры і мастацтва, міжнароднага культурнага супрацоўніцтва, дзяржаўных праграм у сферах аховы здароўя, адукацыі, культуры і спорту альбо іншых з'яў (мерапрыемстваў) сацыяльнага характару, якая накіравана на абарону або задавальненне грамадскіх або дзяржаўных, не носіць камерцыйнага характару і рэкламадаўцамі якой з'яўляюцца дзяржаўныя органы.
Сацыяльная рэклама з'яўляецца адным з відаў рэкламы, галоўным прызначэннем якой з'яўляецца фарміраванне і падтрыманне ў грамадстве, у свядомасці людзей агульначалавечых каштоўнасцяў, прыцягненне ўвагі да сацыяльна значных праблемах і магчымасцям іх дазволу.
У адпаведнасці з пунктам 1 артыкула 24 Закона сацыяльная рэклама размяшчаецца (распаўсюджваецца) на бязвыплатнай аснове, што азначае: дзейнасць арганізацый або грамадзян па размяшчэнні (распаўсюджванню) сацыяльнай рэкламы, а таксама перадачы сваёй маёмасці іншым арганізацыям або грамадзянам для размяшчэння (распаўсюджвання) сацыяльнай рэкламы ажыццяўляецца на бязвыплатнай аснове.
У сувязі з рознымі фінансавымі ўмовамі размяшчэння (распаўсюджвання) сацыяльнай і камерцыйнай рэкламы існуе неабходнасць у выразным адмежавання сацыяльнай рэкламы ад камерцыйнай рэкламы і ад іншай інфармацыі сацыяльнага характару.
Аб'ектам рэкламавання сацыяльнай рэкламы могуць быць:
правы арганізацый або грамадзян;
ахоўныя законам інтарэсы або абавязкі арганізацый або грамадзян;
здаровы лад жыцця;
меры па ахове здароўя насельніцтва;
меры па ахове бяспекі насельніцтва;
меры па сацыяльнай абароне;
прафілактыка правапарушэнняў;
ахова навакольнага асяроддзя;
рацыянальнае выкарыстанне прыродных рэсурсаў;
развіццё беларускай культуры і мастацтва;
развіццё міжнароднага культурнага супрацоўніцтва;
дзяржаўныя праграмы ў сферы: аховы здароўя, адукацыі, культуры, спорту;
іншыя з'явы (мерапрыемствы) сацыяльнага характару, накіраваныя на абарону або задавальненне грамадскіх і дзяржаўных інтарэсаў.